ח"כ יעל בן משה: "המצב מורכב, אבל הצעות חוק חשובות עוברות"

אייל ראובן No Comments on ח"כ יעל בן משה: "המצב מורכב, אבל הצעות חוק חשובות עוברות"

ח"כ יעל רון בן משה ב"מהדורת הבוקר: "הממשלה הזו מתפקדת מצוין. שרים עושים בשנה האחרונה עבודה שלא נעשתה כאן הרבה שנים. שר האוצר קיבל מצב מאוד לא פשוט וייצב אותו; אנחנו רואים מגמה של התייקרות מחירים בכל העולם"

צילום: סטילס: חיים צח/ לע"מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יעל רון בן משה, יו"ר הוועדה לפניות הציבור ומזכ"לית 'כחול לבן', אומרת מצב הקואליציה מורכב וכי אף שיש לה ביקורת על הממשלה, היא סבור שהממשלה מתפקדת טוב. "המצב מורכב, אבל הצעות חוק חשובות כן עוברות. ברור שמפריע לי שהצעות אחרות לא עוברות. אני אישית העברתי הצעת חוק שהייתה חשובה לי בשבוע שעבר", אומרת בן משה בריאיון למהדורת הבוקר (שני), עם בצלאל קאהן ודוד חכם.

"הממשלה הזו מתפקדת מצוין. שרים עושים בשנה האחרונה עבודה שלא נעשתה כאן הרבה שנים", מוסיפה בן משה. "שר האוצר קיבל מצב מאוד לא פשוט, אחרי שנתיים של שיתוק פוליטי. לא היה תקציב וזה דבר מאוד לא בריא. הרשויות המקומיות סבלו מזה מאוד. שר האוצר ייצב את המצב". ביחס לעליית המחירים, אמרה בן משה: "אנחנו רואים מגמה של התייקרות מחירים בכל העולם".

לדבריה "יש לי גם ביקורת על הממשלה הזו. חבר כנסת איננו חותמת גומי של הממשלה. הדיון הראשון שהתקיים לגבי המצב בנתב"ג היה אצלי בוועדה לפניות הציבור. יש לי הרבה מאוד מה להגיד על תפקוד משרד התחבורה בנושא. אני חושבת ששר צריך להגיע לדיונים בוועדה שמפקחת עליו. במקרה הזה ועדת הכלכלה".

היא התייחסה לסקרים, שלרוב אינם מחמיאים לרוב מפלגות הקואליציה והדגישה כי "יש גם מפלגות שמתחזקות, כחול לבן אחת מהן. יש שרים שלגביהם יש שביעות רצון ציבורית גבוהה יותר".

בעניין הצעת החוק למניעת כהונת נאשם בפלילים בראשות הממשלה, אמר בן משה: "אני חושבת שצריך לעמוד בהסכמים הקואליציוניים וככל שאפשר כן להעלות את חוק הנאשם. אדם עם כתב אישום אני לא רוצה שיהיה מחנך, נהג אוטובוס או ראש הממשלה שלי. נדון על זה היום בסיעת כחול לבן ונגבש החלטה".



0 תגובות